TROBADA DE RESPONSABLES DE PROGRAMES

Aquest dimecres s’ha realitzat la reunió de principi de curs dels responsables dels programes de Càritas Diocesana de Lleida, els equips d’Animació de Càritas Parroquials i de Voluntariat, han presentat una activitat de formació relacionada amb la signatura del nou compromís del voluntari.

Durant la sessió, es proposa reflexionar sobre la identitat, el compromís i l’itinerari del voluntari.

Es treballa a partir d’una dinàmica participativa, que permet expressar les opinions i arribar a una reflexió final conjunta, sobre el Model d’Acció Social, la necessitat de la formació, el compromís del voluntari i els drets i deures. L’objectiu final és que totes les persones puguin signar després d’una lectura  pausada, el nou model de compromís i tota la documentació adjunta.

A partir d’aquesta primera experiència, la trobada s’anirà repetint, tant amb els voluntaris dels diferents equips de programes i projectes, com amb els grups de Càritas Parroquials.

dinàmica per voluntaris 2dinàmica per voluntaris