ÀREA D’ATENCIÓ SOCIAL:

ATENCIÓ ESPECIALITZADA A COL·LECTIUS CONCRETS

Programa d’ATENCIÓ a la INFÀNCIA I JOVENTUT

El programa vol respondre a les necessitats d’atenció de dones soles amb dificultats, especialment si tenen a càrrec a infants en edat escolar obligatòria i a infants amb risc d’exclusió social afavorint un desenvolupament integral dels infants especialment en les seves necessitats educatives i el suport a la dona en l’educació dels seus fills i per conciliar adequadament la vida laboral i familiar.

Situació actual del programa:

– Actualment aquest programa està col·laborant amb el Casal Pare Palau a la parròquia Santa Teresina i donant suport a noves iniciatives en algunes CCPP.

1.- Continuació i reforçament, si escau, de la col·laboració amb l’Associació ESCLAT, el Casal Pare Palau, amb col·laboració amb els P. Carmelites descalços a la parròquia de Santa Teresina.

2.- Acompanyar i donar suport a noves iniciatives d’atenció a la infància i a la joventut plantejades des de les CCPP. (Ex. La unitat pastoral Santa M. Magdalena-El Pilar)

3.- Estudiar la possibilitat de constituir un equip de programa.
Logo-HORTIZONTAL-rosa