Dies plens d’activitats al programa d’habitatges solidaris

En aquesta època de l’any, i com bé sent tradició els últims temps, des del programa d’habitatges solidaris de Càritas diocesana de Lleida hem organitzat un ‘Passeig pels arbres florits’, com l’anomenen els responsables de posar en marxa aquesta activitat. Enguany, l’horta de Lleida ha esdevingut l’escenari de la passejada. Per a algunes de les persones participants, ha significat ser la primera vegada que visitaven aquest espai i s’han mostrat sorpresos en veure la natura i el paisatge meravellós que tenen tan a prop de casa. El clima i la temperatura han estat excel·lents, permeten gaudir d’una matinal en bona companyia per augmentar els lligams entre totes i tots.

Una vegada deixats enrere els camins de l’Horta, el dimarts d’aquesta setmana joves participants del programa d’habitatges solidaris han visitat el taller de costura, que es promou a través del programa laboral de l’entitat. Han rebut una classe magistral del monitor de la formació, que els ha permès aprendre i posar en pràctica nocions bàsiques sobre diverses formes de cosir.  Els somriures no han faltat en una sessió plena de bon ambient i que posa fil a l’agulla en l’apoderament de les persones que formen part d’aquest programa.

Joan Rosinach